Friday, May 25, 2012

SLIM DIET 2

HARGA PROMOSI BULAN JULAI
KEMPEN BELI DENGAN HARGA AHLI
RM60 SAHAJA UNTUK JADI AHLI - SEMENANJUNG
RM70 SAHAJA UNTUK JADI AHLI - SABAH & SARAWAK






ALPHA LIPID SD2 (ALSD2 )
harga bukan ahli   : RM180.00
harga ahli               : RM150.00
Kos poslaju             : RM  10.00


SLIM DIET 2 UNTUK BERAT BADAN IDEAL



harga bukan ahli   : RM144.00

harga ahli               : RM108.00
Kos poslaju             : RM  10.00


TESTIMONI

Puan Kartini Hasan Turun 30kg 

“sape dok area klang mesit tahu Klinik Shujakan.. 3 hari lepas dia order susu alpha lipid untuk ibunya…dia yakin kerana perubahan yang amat ketare pada diri dan kesihatan aku!!! Sejak aku minum susu itu, hampir 3 bulan aku tak ke klinik, kalau tidak 1 bulan 2-3 kali gerenti ke klinik. Tiap bulan pasti ambil ubat kencing manis dan darah tinggi.."

"paling terkejut bila doktor tengok aku dah slim (dulu berat 93kg, sekarang 63kg).. memang terkejut dia.. tak berhenti dia kata o.mg.!!! o.m.g.o.m.g…. tak yah crita banyak, aku terus story produk sd2[diet] dan alpha lipid kat doktor…macam aku pulak yang jadi doktor dan dia pesakit!!! Moga tuhan bukakn hati mereka di luar sana utk percaya bagusnye produk ini…aminnnn….”
KENAPA PRODUK ALPHA LIPID SDII dan SLIM DIET 2 PALING LARIS??
Jawapannya cukup mudah kerana produk kami betul-betul dapat membantu mereka yang ingin menurunkan berat badan dengan cepat dan selamat… Sejak ALSDII baru dilancarkan di KLCC baru-baru ini, sambutannya macam ribut taufan!!! Ramai yang ambik peluang untuk menceburkan diri dalam perniagaan mengedar produk ini ke seluruh Malaysia.. JANGAN RISAU PRODUK SD2 YANG LAMA TU MASIH ADA..

MENGAPA harga yang berbeza?

Seiring dgn formula yang telah diperbaharui dan kesan yang lebih effective menyebabkan ALSDII ini berbeza harga dengan yang lama. Walaupun harganya mahal sikit daripada SLIM DIET 2 yang lama, tapi formula barunya yang 2x ganda lebih power untuk bakar lemak… sangat-sangat mengujakan semua orang yang nak kurus..

APA formula yang terbaru?

Alpha Lipid Slim Diet II baru ini telah ditambah fiber, ditambah lagi dengan green tea extract, lebih protein dan diformulasikan lagi dengan Alpha lipid formula untuk membantu meningkatkan penyerapan (efficacy) dan tindakan yang lebih cepat. Kesan kekenyangan yang lebih lama kerana telah ditambah fiber dan membantu sistem perkumuhan selain mencuci dinding usus. Diperkayakan juga dengan 11 vitamins dan 12 minerals. Juga mampu menghasilkan penurunan yg lebih pantas dari sebelum ini (sehingga 3-5 kg seminggu)!!


CARA minum?

Cara minum adalah sama seperti SD2.
Dos 15 g (2 sudu) 4 kali sehari sebelum sarapan pagi, makan tengah hari, makan malam, dan ‘supper’. Campurkan dengan 250ml air sejuk – goncang hingga sebati dan minum.


 SEMINGGU

1 tin ALSD2 = RM190 termasuk pos
Harga ahli = RM160 termasuk pos 

 SEMINGGU
1 tin SD2 = RM154 termasuk pos
Harga ahli = RM118 termasuk pos 



Nak JIMAT JOM RAMAI-RAMAI JADI AHLI 
RM60 je seumur hidup


Slim Diet 2 (SD II) – Produk Pelangsingan Terkenal Dari New Zealand

Ingin Mencari produk diet yang BERKESAN!!!

Slim Diet II atau SD 2 membantu anda mendapatkan berat badan yang ideal dengan mengamalkan konsep diet yang sihat TANPA BERLAPAR dan sekaligus menghilangkan lemak badan berlebihan pada tubuh anda. SD II juga membantu anda untuk mengekalkan bentuk tubuh badan yang menarik dan menawan. Penurunan berat badan menjadi lebih mudah.
Nak kurus tanpa perlu berlapar ????






Ayam Daging Udang (Semua Seafood) Sayuran Telur
Ya anda boleh makan semua makanan diatas!!
Bunyinya seperti anda tak percaya.. tapi itulah hakikatnya apabila anda mengikuti program diet secara sihat bersama slim diet 2 (SD2).
Program yang berdasarkan kepada penyimpanan protein dan diet ketogenik (Protein Sparing Modified Fast – PSMF) ini adalah hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University (Dr.George Cahill and Dr. George Blackburn). Hasil dari kajian ini, syarikat New Image International yang juga pengeluar produk Colostrum Alpha Lipid Lifeline telah menghasilkan produk Slim Diet 2 yang mampu menggegarkan pasaran di Malaysia. Jangan terkejut jika dikatakan di New Zealand, rekod tertinggi penurunan berat badan adalah 64 kg dalam tempoh sebulan.
Ciri ciri KEISTIMEWAAN dari program pelangsingan SDII?
*Penurunan berat badan ideal pada kadar 250gm—500gm setiap hari.
*Tidak memerlukan belanja yg tinggi serta menjimatkan wang anda. JIMATKAN WANG ANDA
*Penambahan tenaga pd setiap 500g lemak yg dibakar dan menjadikan tenaga kpd 3000 kalori.
*Pembuangan lemak pada tubuh badan secara KEKAL Dibuktikan melalui rekod dunia dengan penurunan berat badan sebanyak 64kg dalam masa 1 bulan.
*TIDAK PERLU BERLAPAR. Amalkan aturan pemakanan biasa seperti sarapan pagi, makan tengahari & makan malam.
DENGAN PROGRAM SLIMMING DIET II ATAU SD2, ANDA BOLEH MAKAN, TIDAK PERLU BERLAPAR DAN TAK PERLU MENGHABISKAN BERIBU-RIBU RINGGIT DI PUSAT SLIMMING. MALAH DAPAT MEGURANGKAN 10KG DALAM MASA SEBULAN HANYA DENGAN MENGAMALKAN SD2.
*Kandungan Protein yang tinggi dengan multi-vitamin, mineral dan elemen-elemen kesihatan yang lain serta seimbang.
*Membantu memulihkan masalah kesihatan yang lain seperti diabetes, darah tinggi & juga mengurangkan paras kolestrol pada tubuh badan.
*Membantu membaiki sel-sel tubuh ke arah sel yg lebih sihat & kuat utk sistem tubuh badan manusia. Memberi tenaga dan membantu pemulihan tenaga agar kita sentiasa segar dan berdaya menjalankan kegiatan harian.
* MUDAH dan sungguh MUDAH

Testimoni Pengguna Lain

Testimoni SD11 Encik Kamarul Nordin, Sekarang Nampak Muda Dan Bergaya



Lebih bergaya dan nampak muda
“Kamarul bermula makan SD11 ketika beratnya 92 kg. Mengalami berat badan berlebihan, sakit lutut dan pinggang 40, menyebabkan beliau berusaha menurunkan berat badan.
Setelah memakan SD11 selama 6 minggu beratnya turun sebanyak 12kg, tidak lagi mengalami sakit lutut dan saiz pinggang pun sudah turun ke 35.  Dulu baju saiz XL dan sekarang boleh ganti baju dengan anak dengan memakai saiz M. SD2 memang berkesan kerana ia juga menyebabkan kulit lebih tegang, warna kulit lebih cantik dan tampak lebih muda. Secara tidak langsung, Kamarul juga sekarang memberi khidmat nasihat dan membantu ramai orang menurunkan berat badan dan mencapai kepuasan apabila ramai menjadi sihat dan berjaya.”

Testimoni Puan Salina Dari Putrajaya




Selamat tinggal kegemukan
Puan Salina dari Putrajaya, penurunan 26kg dalam masa 8minggu. Tanpa berlapar, tanpa meninggalkan sarapan pagi, makan tengah hari dan makan malam. Menunya ayam, daging, ikan, telur, sayur, seafood dan lain2. Senangkan? Hanya dengan produk SD2, anda boleh mendapat berat ideal anda macam ini tanpa menyeksa diri BERLAPAR!
Testimoni Hazura Hashim Bani



Nampak slim
Masalah yang paling saya benci ialah susah untuk turunkan berat badan. Sudah 10 tahun saya menderita untuk kurus dan cantik seperti masa remaja dulu. Badan saya cepat dan senang gemuk tetapi nak turunkan berat 1kg dalam sebulan pun memang amat sukar sekali. Saya telah mencuba berbagai jenis produk untuk kurus. Yang terpaksa telan sampai nak muntah pun ada.. yang minum produk dia dan terpaksa berlapar pun ada, sampai saya kena gastrik.. ubat tahan selera makan pun ada, memang boleh turun berat kerana tak makan, tapi bila berhenti berat saya bertambah lagi banyak… dan juga telah mengikuti program di slimming center yang terpaksa saya bayar hampir berpuluh-puluh ribu semata-mata nak kurus.. tapi saya kecewa…Selepas mencuba produk SLIM DIET II, saya dapat menurunkan berat badan sebanyak 8kg dalam masa 3 bulan, dan walaupun berat saya dah tak turun lagi sekarang, tapi saiz badan saya mengecil dari hari ke sehari.. sekarang saya boleh tersenyum kerana sudah dapat memakai baju saya yang telah saya simpan selama 10 tahun yang dulu… Produk SLIM DIET II adalah produk untuk menurunkan berat badan paling murah, paling berkesan dan selamat… CUBALAH ANDA PASTI TAK AKAN RUGI.. dan anda lihat sendiri perubahan badan anda… insyaallah…



Testimoni En Ahmad Sabri

Add caption
Berat Berkurang, Pendapatan Bertambah
Artikel keluaran mingguan wanita berkenaan kisah Encik Ahmad Sabri sudi yang menggunakan produk SD11 dan menjadikan kareer ini sebagai punca pendapatan.

Cara pengambilan SD2
1.         Goncang  tin SD II sebelum buka.
2.         Ambil  2 sudu(scoop) penuh SD II dan goncang dengan 200ml air sejuk. Pengambilan SD II 4 kali sehari sebelum makan.
3.         Kurangkan makan berLEMAK dan berGULA.
4.         Tingkatkan pengambilan protin dan sayur-sayuran.
5.         Penting untuk minum 2 liter air sehari (8 x 250 ml gelas).
6.         Senaman selama 30 minit setiap hari - Ni adalah bonus penurunan lemak..tak buat pun ok.




1 comments:

Unknown said...

MCM BEST JEW,,,

Post a Comment