Thursday, September 4, 2014

Mesin Jahit Mini 4 in 1:

Detail & gambar

                                                                       
Rm75 ss rm90 termasuk poslaju

Mesin Jahit Mini 4 in 1:
1. Dua Kontrol Kecepatan ( Low & High)
2. Dua Benang (Atas & Bawah)
3. Lampu Led yg menerangi saat menjahit
4. Menjahit Lengan Baju Lebih Mudah ( diujung depan bawah seperti mulut)

- Size : 9,5cm x 19cm x 21 cm (ukuran kotak kemasan: 13cmx22cmx22,5cm)
- Berat + Kotak kemasan (di dalamnya ada busa stereofoam sehingga lebih safety)

* Mudah dalam penggantian sekoci
* Ada Pedal untuk kontrol kaki yang mudah
* Free adaptor
* Selain menggunakan Adaptor Listrik, bisa juga dgn batre AA 4 Buah (batre bisa beli sendiri)

Menjahit secara manual dengan tangan dapat menghabiskan banyak waktu.
Dengan adanya mesin jahit ini, sekarang menjahit lebih mudah dan lebih cepat.
Mesin Jahit ini cocok untuk berbagai macam bahan, mulai dari sutra hingga bahan denim.
Kecepatan dan panjang jahitan dapat disesuaikan karena mesin ini dilengkapi dengan pedal kaki untuk kontrol yang mudah.
Dengan ukuran yang kecil, mesin jahit ini sangat mudah disimpan dan dapat dibawa-bawa.
Mesin jahit mini membuat tugas anda sehari-hari lebih mudah dan lebih cepat.

OVISPA -RENDAM KAKI,KURUS BADAN




 OVISPA
  RM80, POS RM6, SS90,POS RM10


Ingin tahu lebih tentang apa ni OVISPA -RENDAM KAKI,KURUS BADAN ? Inilah soalan yang biasanya pelanggan kami yang ingin tahu ye

1)Rendam kaki, kurus seluruh badan? betul ke?


Ovispa membantu dalam meningkat metabolisme tubuh badan seseorang serta berkesan membuang toksin dan membakar lemak yang berlebihan. Dengan peningkatan metabolisme,peredaran darah akan menjadi lebih lancar seterusnya mengurangkan lemak tepu, mengecilkan bahagian pinggang, mengempiskan bahagian perut, melangsingkan bahagian tangan dan kaki, seterusnya mengembalikan bentuk badan yang sempurna.

Melalui tindakan sel meridian bahan aktif semulajadi seperti asid L- askorbik , Vitamin C , ekstrak Licorice, ekstrak Mulberry, Arbutin dan tumbuhan asas yang lain sebagai bertindak sebagai agen pemutihan kulit untuk memusnahkan dan menghalang pengeluaran melanin kulit untuk kulit yang lebih cerah dan bersinar.Protein Deep Sea Fish dan ekstrak Centella asiatica yang berfungsi untuk memulihkan serat elastin dan tisu kolagen dalam tubuh untuk hasil pemutihan kulit yang lebih lama.

....................................................
2)Cara penggunaan ovispa ?

i) Masukkan satu pek 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' foot Mix, dan 5g ( satu sudu teh ) Krim 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam besen.

ii) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 ? C. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

iii) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

iv) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

Nota: Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.

....................................................
3)Berapa hari pengguaan yang di sarankan?

Satu hari satu sachet untuk 30 hari tempoh percubaan!, namun begitu kesan penurunan berat bedan boleh dilihat selepas 10 hari penggunaan ovispa.

....................................................
4)Bau Ovispa macam mana?

Ovispa berbau seperti herba kerana rumusan semulajadi herba-herba terpilih untuk tindak balas metabolisme yang hebat!

....................................................
5)Perbezaan Ovispa dengan produk kurus yang lain?

Ovispa berbeza dengan produk yang lain dengan merangsangkan tindak balas metabolisme badan. Ovispa mampu merangsang dan meningkatkan metabolisma tubuh badan seseorang dengan rangsangan refleksology melalui kaki sehingga ke seluruh tubuh badan. Peningkatan metabolisme akan menyebabkan peredaran darah semakin lancar dan berkesan membuang toksin dan membakar lemak berlebihan.

....................................................
6)Selamat ke? ada KKM ke? kulit sensitif boleh guna?

Ovispa di formulasi dari bahan-bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no rujukan NOT140603334K /NOT140603333K

Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif adalah disarankan mencuba 1 sachet dahulu untuk melihat tindak balas keseluruhan badan, kerana ovispa tidak memberi kesan sampingan. Namun begitu adalah dinasihatkan untuk mereka yang ingin menggunakan ovispa tidak mempunyai sebarang luka atau kudis di bahagian kaki untuk mengelakan sakit berlarutan.

....................................................
7)Ibu mengandung & menyusukan anak boleh guna ?

Ovispa tidak digalakan bagi wanita hamil namun boleh digunakan bagi wanita yang sedang menyusukan anak.

....................................................
8)Masa yang terbaik guna opasnow utk dapatkan hasil yang lebih baik

Masa terbaik untuk rawatan ovispa adalah pada waktu malam sebelum tidur kerana:

i) badan terasa ringan selepas rawatan ovispa
ii)hilang sakit kepala dan stress( tekanan)
iii)Badan segar dan dapat menikmati tidur yang lena!

....................................................
9)Adakah berat badan akan bertambah semula selepas berhenti guna ovispa?

Berat badan tidak akan bertambah selepas berhenti menggunakan ovispa namun Kami menasihati supaya mengamalkan gaya hidup yang sihat serta makan makanan yang seimbang untuk mengekalkan berat badan yang ideal.

....................................................
10)Adakah perlu bersenaman?

Walaupun tanpa bersenam juga akan berkesan, tapi kami mencadangkan sis bersenam juga kerana senaman amat penting untuk menjamin kesihatan yang baik dan boleh mengamalkan rawatan ovispa juga.

Sunday, August 24, 2014

BOTOX TANPA SUNTIKAN






98% berasa kulit TEGANG & ANJAL serta merta ██

Penangan Botox Cream. Jom hilangkan wringkle, Jeragat, Kulit Kusam dan Tona Tak Sekata sekarang !!

Yang Pertama Di Malaysia Seumpamanya. ada pun Botox yg guna injection.

Harga Cucuk Botox / Botolinum Toxin Injection - Sekali cucuk antara RM3000 - RM5000. Hmm lupakan lah.. sakit plak tu..

Dapatkan Botox Cream dalam botol.. buat macam mask jer.. 20 minit dah terasa kesannya.. .

pm/whatsup ke 012-7580997

Wednesday, August 20, 2014

Bee Venom in the House

Bee Venom in the House

SAY NO TO PLASTIC SURGERY AND INJECTION
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Bee Venom mewah dengan racun lebah tulen dari New Zealand, energises dan menapis tekstur kulit. Menjadikan kulit lebih tegang dan lembut, untuk penampilan yang licin, muda dan berseri.

FUNGSI BEE VENOM :-

✿ Pencerahan, licin dan glowing – kesan seawal 3 hari.
✿ Menggurangkan kedutan – seawal 7 hari.
✿ Kulit menjadi tegang dan anjal serta merta.
✿ Menghalang pigmentasi pada kulit.
✿ Mengecutkan jerawat.
✿Alami rangsangan pengeluaran kolagen dan elastin luar biasa yang wanita idamkan
✿Memperbaiki dan memperbaharui sel kulit rosak setiap hari.
✿Anti penuaan yang begitu berkesan.
✿ Meneturalkan sel kulit yang rosak akibat daripada UV.
✿ Pencemaran dan kesan penuaan.
✿Menggembalikan kelembapan asal kulit.

Sms/whatsapp

012 7580997

Tuesday, August 19, 2014

95% kesan dalam 3 hari

ALPHA LIPID BEE VENOM
Perubahan umur, pemakanan dan persekitaran kita pasti akan
membuatkan wajah kita kelihatan lebih berumur daripada
usia. Ini amat menakutkan bagi yang menitik beratkan
kecantikan. Kini anda tidak perlu risau lagi kerana Bee
Venom (Botox in the bottle) dapat mengatasi masalah
penuaan awal kulit. “Kecantikan Tanpa Kesakitan Dengan
ALPHA LIPID BEE VENOM . Ianya sangat mudah anda tidak perlu cucuk jarum dan sakit untuk kelihatan cantik.