Sunday, December 1, 2013

Testimoni Phyto Science Double Stem Cell

Testimoni Phyto Science Double Stem Cell

Produk teknologi nano berasaskan teknologi Stem Cell iaitu PhytoCell Double Stem Cell kini semakin laris dan menjadi pilihan ramai kerana semakin banyak testimoni pengguna dan keberkesanannya. Amat sesuai untuk semua peringkat umur terutama mereka yang mementingkan KECANTIKAN DAN KESIHATAN DIRI!
Berikut adalah antara testimoni terkini produk Double Stem Cell. Sekadar untuk rujukan dan panduan kerana hasil dan tindak balas produk adalah berbeza untuk setiap individu.

Antara Testimoni Pengguna:

Nama/姓名:   Bustamam Bin Idris
Tempat/地方:  Bentong, Pahang.

Masalah saya ialah berjalan mengguna tongkat selama 10 tahun dan tiada selera makan. Setelah amalkan Double stemcell 1 sachet pagi dan 1 sachet malam selama 2 minggu, saya tidak perlu mengguna tongkat lagi dan sudah ada selera. makan sekarang.

我用拐杖已有10年及没有胃口。自从我服用了2个星期的 Double Stemcell (早晚各1小包),我现在已经不用拐杖及有胃口了。

Kencing Manis/ Sakit Lutut

Nama/姓名:   Hasnah Bte Hj Md Tahir
Tempat/地方:  Gombak, Kuala Lumpur.
Masalah saya adalah kencing manis dan sakit lutut sudah 8 tahun. Setelah saya amalkan Double stemcell 1 sachet pagi dan 1 sachet malam  selama 10 hari, kencing manis taraf  dari 20.2 jatuh ke 9, lutut saya tidak sakit lagi dan buang air besar sudah  lawas.                                                                        我有糖尿病及膝關節痛8年了,自从我服用了10天早晚各1小包 Double stemcell,我的糖尿指数竟从 20.2跌至 9,膝關節也不痛了,还有大便也顺畅很多了。

Rambut Gugur

Nama/姓名: Zuriana Idris
Tempat/ 地方:  Pulau Pinang.
Saya menghadapi gugur sudah 2 tahun. Selepas saya amalkan pagi dan malam 1 sachet Double stemcell selama 7 hari, rambut saya tidak gugur lagi dan haid pun sudah lancar.
 我脱头发的问题已有2 年了,自从我服用7天早晚各1小包的 Double stemcell ,头发便不容易脱落及经期也准了。 

Sakit Tulang Belakang

Nama/姓名: Ngeow Mei Fong
Tempat/ 地方:Kuala Lumpur
Saya mengalami sakit tulang bawah belakang pada masa duduk selama 2 bulan. Masalah sakit tersebut sudah hilang selepas saya amalkan 3 hari DOUBLE stemcell ( siang dan malam 1 sachet).
我有坐骨神经痛2 个月,自从我服用了3天 早晚各1小包的 DOUBLE stemcell ,我坐的时候已经不会痛了。

Sakit Kepala Berpanjangan

Nama/ 姓名:   Mohd Sallehhuddin Bin Azib
Tempat/ 地方:  Penang.

Saya sentiasa sakit dalam kepala, setelah saya mengambil  1 sachet DOUBLE stemcell pada pagi dan malam selama 5 hari bertutrut-turut, sakit di dalam kepala terus hilang.

我时常头痛,自从早晚服用一小包的DOUBLE stemcell ,我已有5 天没有头痛了。

Testimoni...Apa Kata Mereka!

Rabun/ Masalah Penglihatan

Nama/ 姓名:   Awang Mawi Awang Omar
Tempat/地方:  Kuching
Saya memerlukan cermin mata bila saya sedang membaca. Sekarang saya sudah boleh membaca tanpa cermin mata selepas saya amalkan 4 hari DOUBLE stemcell.
我阅读时都需要戴眼镜,但自从我服用4天的 DOUBLE stemcell 便不再需要戴眼镜了。

Letih Dan Sukar Tidur

Nama/ 姓名:   Irni Suhana Bt Ilias
Tempat/ 地方:  Kuala Lumpur.
Masalah saya adalah sukar untuk tidur selama 1 tahun. Selepas amalkan 2 hari Double stemcell, saya sudah merasa senang tidur dan tidak rasa letih.
我有1年很难入眠,但我服用了2天的 DOUBLE stemcell 便可以容易入眠及有精神。

Sukar Buang Air Besar

Nama/姓名:   Asmah Ali
Tempat/ 地方:  Kuala Lumpur.

Saya menghadapi masalah sukar buang air besar dan buasir. Selepas saya amalkan 3 minggu Double stemcell, masalah tersebut sudah dikurangkan.

Kulit Kusam

Nama/ 姓名:  Liw Kow Len
Tempat/ 地方:  Kuala Lumpur
Kulit saya selama ini kelihatan kusam. Selepas saya amalkan 1 sachet siang dan malam selama 1 bulan, kulit saya sekarang kelihatan cerah dan bersih, selain itu saya rasa badan lebih ringan dan sihat.

我的皮肤一直以来都暗淡无光,自从我服用了1个月早晚各1小包的DOUBLE stemcell,我的皮肤明显的亮丽了,身体也更健康了。

0 comments:

Post a Comment