Saturday, April 19, 2014

GLUTA FROSTA






GLUTA FROSTA RM100, SS RM106


Kulit Putih jelas dari Di dalam Tanpa Makeup
Clear White adalah inspirasi semua rakyat dari peringkat umur.
Kita semua suka muka muda putih dan kulit licin tanpa kedutan .
Jika boleh , kami akan senang untuk menjadi cantik tanpa sebarang asas, menyembunyikan atau gincu. Kita semua bermimpi untuk mempunyai wajah bayi.

Kami ingin memiliki muka dan kulit yang semua orang mesti bertanya "Wow! Bagaimana anda melakukannya?" atau " Wow! Apa yang anda makan ?"
GlutaFrosta akan membuka kunci rahsia kecantikan ...
Mulakan dengan dalaman pertama



Yang paling dalaman diri kita adalah minda kita. Kita harus hidup kita dengan pemikiran yang positif, kata positif, dan sentiasa mengekalkan minda yang jelas. Hanya melakukan ini , Tekanan Hormon tidak akan datang di sekeliling kita. Ia adalah punca utama kecacatan dan Kedut .

Jaga diri anda sedikit
Hanya minum 8 gelas air setiap hari , Adakah sedikit senaman, dan Mempunyai tidur yang cukup . Ini merangsang hormon pertumbuhan anda yang merupakan hormon belia. Anda kulit dan setiap sel-sel di dalam badan anda akan kembali kepada segar , tegas dan jelas. Menukar beberapa aktiviti, Adakah beberapa perjalanan ke cas semula bateri anda kembali kepada hidup. Akhir sekali , makan makanan yang baik yang mempunyai beberapa serat .

Adakah anda tahu di mana pigmen , jerawat, kedut, dan freckles datang?

Sun , Cahaya, Pencemaran termasuklah tekanan di sekeliling kita adalah sebab-sebab utama semua penyakit serta masalah kulit. Dan mereka absalutely punca-punca penuaan dan degenerasi. Semua toksik ini merendahkan keupayaan dalaman kami untuk menghasilkan Glutathione dan memusnahkan kolagen kita yang merupakan komponen utama kulit kita . Mereka membawa darl , kasar, jerawat, bintik-bintik, kedutan di seluruh kulit anda.


Jadi, Mari kita lihat jika ada apa-apa tambahan diet yang menyuburkan sel-sel kulit kita menjadi cerah semula jadi dan putih.
GlutaFrosta telah dedicatedly dikaji pada pemutihan kulit tambahan untuk orang Asia sebenar.

Inovasi kita dipanggil "Teknologi Frosta ".
Ia adalah teknologi yang Truely memahami keadaan sebenar yang kulit kita perlu menghadapi dengan persekitaran poluted .
Dengan keberkesanan dihujung GlutaFrosta , kulit anda akhirnya boleh kelihatan putih , firma dan jelas secara semulajadi.
GlutaFrosta mempunyai 14 bahan-bahan penting yang penting bagi orang-orang Asia mempunyai kulit putih dan jelas.
Semua bahan-bahan tenaga antara satu sama lain untuk hasil yang terbaik pada kulit anda.


Fakta-fakta tambahan daripada Gluta Frosta

Glutathione

Ramai di antara kita sudah biasa dengan Glutathione . Semua sel-sel darah perlu Glutathione untuk membersihkan semua toksik dalam badan kita. Hati adalah kilang-kilang utama kami dalam menghasilkan Glutathione . Satu lagi menghargai manfaat Glutathione adalah keupayaan untuk menghalang melanin untuk menghasilkan warna gelap pada kulit. Hasilnya ialah kulit lebih putih dan lebih cerah.


Glutathione (GSH) adalah asid amino yang tripeptide conposes daripada Cysteine, glycine dan asid glutamik . Proses pengeluaran kebanyakannya dilakukan di hati kita . Oleh itu , hati kita mesti sihat agar Glutathione dihasilkan. GlutaFrosta mempunyai machanism rahsia , yang dipanggil " 3x Triple Gluta Booster ". Ia mempunyai 3 machanisms utama untuk membantu badan kita meningkatkan Glutathione oleh diri kita sendiri di peringkat maksimum. Glutathione adalah sihat dan selamat.


Lycpene

Ia adalah super Anti- Oxydant yang bekerja di bahagian badan lemak. Unsur ini diekstrak daripada tomato. Lycpene membantu melindungi sel-sel daripada sinaran UV dan melindungi DNA daripada memusnahkan . Lycpene bukan sahaja baik untuk kulit tetapi juga baik untuk mengubati beberapa jenis kanser.


Koenzim Q-10

Ia merupakan salah satu elemen penting yang terbaik untuk badan. Koenzim Q-10 memberi tenaga kepada otot dan jantung. Ia juga nourishs kolagen dan menggalakkan pengeluaran badan kolagen. Hasilnya adalah untuk melambatkan kedutan pra-matang .


Pycnogenol

Ia diekstrak daripada Pine Bark . Pycnogenol mempunyai OPC yang perut kita dengan mudah boleh menyerap. Mereka membantu mempertingkatkan kesihatan kulit dan menjadikan kulit kemerah-merahan putih. Additionall , OPC dapat menguatkan tisu dan saluran darah. Selain itu, ciri-ciri yang daripada meningkatkan kesihatan Otak dan melindungi enzim untuk merendahkan kolagen membuat kulit kita kekal kuat , ketat dan tegas. ·

0 comments:

Post a Comment