Wednesday, October 15, 2014

JAMU young gold perfect lady jugaklah yg TERBAIK!








*** Bukan semua jamu blh hasilkan 'effect' montok dan gebu
*** Bukan semua jamu bila mkn je keputihan keluar
*** Bukan semua jamu blh buat punggung jadi pejal dan terangkat...

PALING BEST sekali bila breast kita makin BESAR dan pejal.. Tipulah kalau jadi perempuan tapi mengaku berpuas hati dgn aset yg kecil,leper dan kendur! Nak beraksi depan suami pun malu... suami nak usap2 pun xlalu.Haaa ni la masanya nak berubah. Tak perlu sapu2 xperlu bancuh2. Hanya telan je.. 5saat pun xsampai.
Kenapa produk dlm bentuk kapsul lebih berkesan berbanding produk sapuan dan minum? Sebab setiap kapsul mengandungi dose yg TEPAT serta tidak berubah2. Kandungan jamu Young Gold Perfect Lady adalah paling tinggi berbanding produk lain bukan senang produk mcm ni nak dpt kelulusan KKM. Sebab tu ramai yg claim produk mereka dibawah AKTA MAKANAN dan bukan supplement dan bukan ubat atau jamu.
Sekali lagi sy tegaskan, produk2 lain adalah dibawah AKTA MAKANAN... Setakat dibawah akta makanan blh ke buat body kita bergetah2 dan breast jadi besar? Nampak x beza produk PERFECT LADY dengan produk2 lain? Produk lain biasanya pengeluar claim tipu... bahan/ramuan yg dihantar pada pihak KKM adalah tidak sama dgn apa yg mereka iklan/show pd kita semua.. Kenapa perlu claim tipu?? Sebab produk mereka tidak seperti yg dicanangkan (bahan pd label/iklan adalah tidak sama seperti yg mereka claim dgn KKM)..
Jadi sekiranya ingin mengamalkan jamu,tidak kira dlm bentuk apa sekalipun,pastikan kita tidak tertipu dgn pengeluar2 yg hanya mementingkan keuntungan tanpa menghiraukan kesihatan anda. Bila anda ambil atau makan sesuatu produk, bukan organ dalaman pihak pengeluar yg akan rosak TETAPI organ anda sendiri!! Produk yg telah dikilangkan di kilang bkn bermakna produk tu lulus GMP. Jgn salah faham yer.. byk kilang yg tiada GMP!
Syarat2 utk mendapat kelulusan KKM pula memerlukan kilang yg bertaraf GMP. Tiada GMP bermakna produk tersebut tidak blh didaftarkan. Skg anda dah faham apa yg dimaksudkan dgn jamu,kelulusan,bahan2 dan GMP? Jgn TERPEDAYA dgn segala logo yg ada pada packaging. Jika packaging ada logo GMP, Pastikan ada MEDITAG pada hadapan box/botol. Tiada MEDITAG bermakna jamu tersebut mmg tiada GMP dan ramuannya adalah palsu. Nampak x bertapa mudahnya kita ditipu pihak pengeluar? Mereka letak bermacam2 logo pada box/botol tetapi tiada MEDITAG! Mereka juga claim bermacam2 pada box tetapi bahan2 utk produk tersebut tiada kena mengena pun dengan fungsi. Sebagai contohnya dekat box kita tgk bahan2nya adalah 'lipo'. Fungsi produk pula dikatakan oleh pengeluar 'dapat mencerahkan kulit wajah'.nampak x disini pun kita dah blh tahu yg kita telah ditipu. Jika produk tersebut berfungsi utk cerahkan wajah,semestinya kita blh tahu apa bahan2 yg perlu ada pd box. Logiknya perlu ada vit c,gluta dan alpha arbutin..
Sudahlah..jgnlah kita ditipu oleh pengeluar sebegini. Mereka tiada inovasi serta masih baru dlm bidang ni.masih byk yg perlu dipelajari.kebanyakkan produk yg ada diluar adalah produk repacking dan 'copy and paste' je drp produk2 lain.Kembalilah kepada asas perniagaan, bukan hanya mahu kaut keuntungan je.Bila tiada ilmu dan asas dlm berniaga,modal berjuta pun blh kelaut.
-JAMU young gold perfect lady jugaklah yg TERBAIK!


0 comments:

Post a Comment