Friday, November 14, 2014

Phero-X:


Harga biasa Rm120
HARGA promosi Rm90
FREE POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH/SWAK TAMBAH RM5



Bau Phero-X Sangat Wangi & Amat MENGGHA1RAHKAN WANiTA..!!
.
KESAN Setelah Pakai Phero-X:
.
✔ ANDA kelihatan macho dan menawan.
✔ ANDA pasti akan dapat lebih perhatian.
✔ ANDA akan dapat lebih senyuman dari wanita.
✔ ANDA dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan.
✔ ANDA dapati diri anda mempunyai CONFIDENT LEVEL yang TINGGI.
✔ Wanita akan cuba menggoda ANDA tanpa anda sedari.
✔ Lebih mata memandang kearah ANDA tanpa paksaan.

whatsapp "px" 0127580997
sms "px" 0127580997
inbox https://www.facebook.com/pages/Cikgu-Langsing-Online-Shoppe/241636485860688








 PHERO-X Perfume

Phero-X Perfume – Minyak Wangi Hormon Pemikat Wanita yang mempunyai kelasnya yang tersendiri dalam cara atau teknik memikat dan menawan hati wanita idaman anda. Gunakan (pheromones), sejenis hormon lelaki, pemikat wanita semulajadi (yang berkuasa) anda boleh memikat, mempesona, menguja, dan MENGGODA.

Pheromones akan meningkatkan daya keterampilan anda, terhadap wanita secara mendadak, ia mengandungi kandungan pheromones manusia tulin, pada gred tinggi dan terbaik, yang paling tinggi kepekatannya berbanding lain-lain jenama yang berada dalam di pasaran. Maka anda akan perolehi kesan paling OPTIMUM setiap kali menggunakannya. Formula ini adalah formula pemikat yang menjadi FENOMENA sekarang ini!

Phero-X Perfume Minyak Wangi Hormon Pemikat Wanita
Phero-X Perfume – Minyak Wangi Hormon Pemikat Wanita mengandungi formula yang kompleks dan rumit, membantu anda MEMIKAT. Anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul, bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati…. ”bau apakah ini???” disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka. Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi…. tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya…”bau apa ni”…

Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai Getaran & Auranya.

Phero-X Perfume – Minyak Wangi Hormon Pemikat Wanita juga akan menjadikan lebih mata memandang kearah anda tanpa paksaan dengan kuasa memikat ini, anda pasti akan dapat lebih perhatian, lebih senyuman. Anda dapati hubungan menjadi lebih baik secara spontan. Hari yang anda lalui, pasti akan lebih menyeronokkan! Orang ramai akan tertanya-tanya bau apakah ini..lain macam jer tapi sangat best dan selesa. ermm!! pelik kan..

Phero-X Perfume – Minyak Wangi Hormon Pemikat Wanita
Kajian menunjukkan wanita memilih lelaki yang mereka suka bukan hanya berdasarkan rupa semata-mata. Mereka memilih lelaki yang mereka rasakan ada sifat kelelakian yang kuat. . Maka tidak hairanlah kenapa ada lelaki yang mukanya tidaklah sehensem mana, perangai pun teruk tetapi mempunyai teman wanita yang baik dan cantik bak bidadari. Ini kerana ia dipengaruhi oleh pheromones yang dihasilkan oleh lelaki itu sendiri yang membuatkan wanita itu ‘melekat’ dengannya. Itulah yang dikatakan (body chemistry) daya bau badan yang mampu memikat – atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa Phero-X!

BAYANGKAN ANDA boleh membuatkan Wanita Terus merasakan adanya Daya TARIKAN SEKSUAL YANG KUAT TERHADAP ANDA

Dan sekarang anda bertuah kerana dengan kuasa pheromones dari Phero-X, ia boleh membuat mana-mana wanita merasakan perasaan tertarik yang amat sangat terhadap anda.

Phero-X Perfume mengandungi pheromones manusia tulen jenis (5-Alpha-Androst-16-En-3-One), yang akan membuat mana-mana wanita yang berada dekat (3-5 kaki) dengan anda merasa tertarik kepadanya. Wanita akan memuji bau si pemakai yang begitu menarik dan sedap (sebenarnya mereka tertarik pada pheromones yang terkandung didalamnya )

Phero-X Perfume BUKAN pheromones yang berasal dari haiwan, dan tanpa sebarang alkohol, jadi anda boleh menggunakannya tanpa was-was. Kajian mengenai pheromones telah membuktikan yang ia boleh menaikkan sifat romantik wanita dan membuatkan mereka inginkan lebih perhatian dari lelaki. Saintis antarabangsa yang mencipta produk ini jamin 100% penggunaan Phero-X akan menyemarakkan lagi kasih-sayang pasangan anda.

Pheromones adalah kimia semulajadi untuk menarik pasangan yang berlainan seks. Kajian terbaru menunjukkan pheromones memainkan peranan yang besar dalam kehidupan SEKS MANUSIA yang tidak pernah difikirkan sebelum ini. Pheromones adalah penggalak nafsu paling berkuasa di dunia!

Phero-X Perfume – Minyak Wangi Hormon Pemikat Wanita

Phero-X bukan hanya mampu memikat seks yang bertentangan, ia akan menaikkan rasa berahi / nafsu / wanita , juga MAMPU membuatkan orang disekeliling anda berasa SELESA dan RILEKS apabila berada dekat dengan anda. Jadi urusan komunikasi anda menjadi lebih mudah. Pheromones membolehkan anda kelihatan seksi dan menawan. Mereka akan merasa cukup selesa dan tertarik dengan bau badan anda tanpa anda sedari walaupun ketika anda berpeluh.

Phero-X akan meningkatkan dan meransang keinginan (libido) wanita sekeliling anda secara sedar atau tidak. Ini bermaksud, dengan menggunakan Phero-X, daya tarikan seksual anda akan meningkat. Ini pasti membantu hubungan intim anda dengan kekasih anda. Wanita tidak akan terlepas olehnya! Ia seperti MAGNET.

Dengan efek Phero-X ini, anda akan MEMPEROLEHI kelebihan berbanding lelaki-lelaki lain. Gunalah setiap masa, dan anda akan perasan bahawa, anda akan lebih sukses dengan wanita. Ini membuktikan pheromones bukan sekadar penggalak libido. Ia juga membantu anda mengharungi kehidupan dengan lebih berjaya. Cubalah sendiri! Anda pasti akan teruja. (Janganlah risau, sebotol Phero-X ini boleh tahan sehingga 2-4 bulan lamanya!)

Kebiasaannya pheromones manusia terdapat di celah ketiak ketika perpeluhan berlaku. Pheromones semulajadi ini adalah satu evolusi kehidupan yang sangat menakjubkan. Penemuan saintis mendapati bahawa, wanita memilih lelaki yang bakal menjadi bapa kepada anaknya berdasarkan faktor-faktor PHEROMONES yang dimiliki oleh lelaki tersebut! Fakta ini memang menarik dan harus anda berikan perhatian, bukankah begitu?

Siapa Yang Perlukan Phero-X Ini?

Untuk pengetahuan anda, Phero-X BUKAN khusus untuk golongan lelaki sahaja. Tapi ia boleh digunakan oleh semua golongan. Phero-X bukan saja mampu menaikkan rasa berahi perempuan, tapi ia juga MAMPU membuatkan orang disekeliling anda berasa SELESA dan RILEKS apabila berada dekat dengan anda. Jadi urusan komunikasi anda menjadi lebih mudah.

Penggiat Network Marketing - Tidak kira lelaki atau perempuan, anda sentiasa berjumpa prospek untuk memberikan penerangan tentang bisnes yang anda ceburi. Sebagai penggiat Network Marketing, apa yang paling penting adalah penerangan yang mantap diberikan kepada prospek anda. Tak mahukan anda kalau anda dapat tingkatkan ‘closing rate’ hanya dengan ‘minyak wangi’ yang anda pakai? .

Lelaki Yang Single - Anda single dan puas mencari pasangan hidup untuk berkongsi kisah suka dan duka tapi masih tidak juga bertemu? Mungkin ada yang anda suka dan mahu memikatnya, tapi sampai sekarang pun masih tak dapat-dapat. Bermacam strategi digunakan bagi menarik perhatiannya, mengambl hati dan sebagainya tapi semuanya tidak berjaya. Apa kata kalau anda buat benda yang sama, tapi ditambah dengan bantuan Phero-X dan lihatlah keberkesannya? .

Mereka Yang Dipulaukan - Tidak kira anda lelaki ataupun perempuan, sekiranya anda rasakan dipulaukan, anda pasti mencuba pelbagai cara untuk mengelakkan diri anda dari terus dipulaukan oleh rakan-rakan di sekolah, universiti, kolej, asrama mahupun tempat kerja. Macam-macam anda lakukan supaya anda dapat masuk semula dalam kelompok mereka. Mungkin anda berjaya, tapi tidak sepenuh diterima. Gunakanlah Phero-X bagi membantu anda mendapatkan kembali rakan-rakan anda tersebut! .

Sesi Interview - Tidak kira anda lelaki ataupun perempuan, adakah anda yakin sesi interview anda berjalan dengan lancar? Adakah anda yakin dengan diri sendiri? Tingkatkan keyakinan anda dengan Phero-X! Adakah anda rasa orang yang meng’interview’ anda itu akan memilih anda untuk memberikan jawatan yang ditawarkan? Berikan tarikan kepadanya terhadap diri anda dengan KUASA dari Phero-X! .

Peniaga Yang Membuka Kedai - Adakah anda merupakan seorang peniaga yang mempunyai kedai sendiri? Tidak kira kedai apa pun yang anda buka, kedai runcit, telefon bimibit, salun dan sebagainya, anda perlukan KUASA dari Phero-X untuk menarik pelanggan ke premis anda. Cuba Phero-X, dan bandingkan sales anda sebelum anda gunakan Phero-X dan selepas menggunakannya. Buatkan rekod jualan KHAS anda dan JANGAN TERKEJUT sekiranya anda mendapat hasil yang memeranjatkan! .

Salesmen Atau Salesgirl - Anda berusaha menghasilkan sales yang tinggi bagi mendapatkan komisen di atas hasil penjualan anda? Mungkin anda mempunyai rupa yang kacak (lelaki) ataupun cantik dan ‘hot’ (perempuan) yang dapat membantu memberikan sales kepada anda. Tapi ia masih tidak mampu menghasilkan sales yang tinggi. Gunakan Phero-X, dan nikmatilah KOMISEN LUMAYAN anda di hujung bulan hasil dari bantuan Pheromones Phero-X! .

Bergaduh Atau Dingin Dengan Teman Wanita - Anda sayangkan kekasih anda dan tidak mahu perkara ini berlarutan dengan lebih lama atau mungkin juga hubungan anda hampir tidak dapat diselamatkan. Gunakan Phero-X dan laluilah hari-hari seperti biasa. Kerapkan berjumpa supaya pasangan anda dapat bau badan anda yang menarik. Nanti jangan terkejut apabila telefon anda berdering dan namanya muncul di skrin telefon untuk mengajak anda keluar dating! .

Mahu Teman Lelaki Lebih Menarik - Kepada para wanita, anda sedar yang teman lelaki anda kurang menarik tetapi anda tetap sayangkannya. Anda mahu ia menjadi lebih menarik dan mengujakan di mata anda. Hadiahkanlah si dia dengan Phero-X ini dan nikmatilah hubungan baru anda! .

Big Businessman - Anda telah berjaya membuktikan kepada masyarakat yang perniagaan anda telah berkembang pesat. Tapi untuk menjamin perniagaan anda terus berkembang maju, anda perlu dapatkan lebih banyak projek-projek baru. Tingkatkan keyakinan anda semasa sesi pembentangan proposal dan berikan daya penarik semula jadi diri anda kepada client. Anda pasti tidak mahu terlepas projek-projek besar bukan? .

Hubungan Kelamin - Kepada si suami, saya percaya anda mesti mahu memberikan yang terbaik kepada isteri anda. Gunakan Phero-X bagi menyemarakkan lagi aktiviti anda di malam hari. Tidakkah anda teringin melihat isteri anda menjadi lebih aggresif dari biasa? Mungkin selepas anda menggunakannya, bukan lagi anda yang mengajaknya, tapi isteri anda sendiri yang akan merengek memujuk dan menarik anda ke ‘gelanggang perlawanan’!

Dan banyak lagi kegunaan yang boleh anda applikasi dalam pelbagai situasi. Ia bergantung kepada tujuan dan bagaimana anda mahu menggunakannya. Ada sesetengah orang gunakannya untuk jadi playboy, ada yang hanya untuk memikat semula kekasih hati yang telah ‘pergi’. Apa yang penting, anda tahu apa tujuan anda menggunakannya. Bak kata Nabil, “lu pikir la sendiri”

Minyak Wangi TANPA ALKOHOL

Phero-X diadun dengan minyak berasas tumbuhan, tanpa sebarang alkohol. Pembeli harus berhati-hati membeli produk pheromones sintetik, yang campuran asasnya alkohol seperti ethanol dan sebagainya, kerana kajian yang dilakukan telah menunjukkan bahawa pheromones akan rosak dan musnah dalam masa beberapa saat, sebaik saja ia dilarutkan kedalam bahan asas alkohol.

Anda patut beli Pheromones dengan bijak, dengan melakukan survey & kajian!

Adakah Pheromones ini Benar-benar Berfungsi?

Sudah tentu ia berfungsi! Sebab itu badan kita menghasilkannya, atas tujuan untuk memikat pasangan berlainan jantina. Ia juga disahkan secara saintifik oleh ramai pengkaji, dan professor Universiti mengesahkan hal ini. Sila lihat penemuan-penemuan oleh saintis terhadap pheromones ini:

Harga biasa Rm120
HARGA promosi Rm90
FREE POSLAJU SEMENANJUNG
SABAH/SWAK TAMBAH RM5

CARA BELIAN:
bank in ke
MAYBANK ALIZA KASRAN

155078372651

  WHATAPP DETAIL BANK,NAMA & ALAMAT PENUH KE 012 7580997
emel:aa.liza1005@gmail.com
Whatsapp / Telegram/ Pm: 012 7580997 ✘ No call








0 comments:

Post a Comment