Thursday, December 24, 2015

Caboless






Protech Nutrition Caboless Apple Berry Juice With White Kidney Bean Extract Turunkan Berat Badan Anda Dari 3kg – 6kg Dalam Masa 10 Hari Dengan Caboless !!! Langsingkan diri anda dengan Produk Caboless dengan cara mudah, cepat dan selamat. Tanpa tekanan diet.
Orang yang gemuk lebih responsif dibandingkan dengan orang yang berat badannya normal terhadap isyarat lapar, seperti rasa dan bau makanan, atau ketika waktu makan. Pola makan berlebihan inilah yang menyebabkan mereka sukar untuk keluar daripada perangkap kegemukan jika individu terbabit tidak memiliki kawalan diri dan motivasi yang kuat untuk mengurangkan berat badan.
Ramai juga diantara kita yang pada awalnya kurus dan langsing tetapi akhirnya mengalami obesiti kerana faktor ini. Jika anda orangnya , apakah langkah yang anda sudah lakukan untuk mengurangkan berat badan anda supaya kembali langsing seperti dulu?
Ya, susah bukan? Ada yang mengambil masa berbulan-bulan untuk menguruskan berat badan. Tidak kurang juga ramai sudah bertahun-tahuningin kembali kurus tetapi tidak dapat mencapai target tersebut malah makin menggemukkan. Faktornya tetap sama iaitu makanan. Kita mengunyah makanan setiap hari. Umumnya, sehari kita akan makan 3 kali iaitu sarapan, makan tegahari dan makan malam. Kita juga mengambil makanan kudapan pada waktu petang seperti yang sering diajarkan kepada kita.

KEBAIKAN CABOLESS:
-Mengurangkan penyerapan karbohidrat sehingga 66-75% -Berkesan untuk program diet melangsingkan badan Semulajadi -Makan tertentu,pematuhan mudah. -Tidak perlu perubahan gaya hidup. -Produk asli 100% -Berdaftar dengan SSM
CARA PENGGUNAAN CABOLESS:
Caboless boleh diminum terus atau dicampur dengan minuman kegemaran atau minuman buah-buahan.
(1-2 Sachet sehari)

Maklumat lanjut & testimoni:










Harga            ​ : RM99
Kandungan     : 16 Sachet
Hubungi
WhatsApp :012 7580997
  •   CASH ON DELIVERY NOT AVAILABLE FOR THIS PRODUCT

2 comments:

Unknown said...

Hi Cikgu! Menarik juga produk Caboless! Mohon jemput ke blog saya untuk info2 kekal cantik dan slim

>>>Kurus sihat Semula Jadi!<<<

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment