Thursday, December 17, 2015

KURUS BADAN DENGAN KAEDAH YANG SELAMAT DAN BERKESAN

KURUS BADAN DENGAN KAEDAH YANG SELAMAT DAN BERKESAN 


 Salam sejahtera,

Saya nak kongsi pengalaman sendiri menggunakan Lavamud ni. Masa mula2 beli lavamud saya rasa ragu2 ..dalam hati berkata2 "betul ke berkesan menda ni?". Oleh kerana dah beli, saya mesti cuba. Saya bancuh guna air suam bukan air panas. Sambil tuang air suam saya kacau hingga lavamud menjadi agak cair sedikit. Lepas tu saya terus sapu pada lengan yang besar mcm abang sado ni. Hmmm....tak panas pun..dorang kata panas... Opss lupa lak sebelum sapu saya ukur dulu lengan saya ni.

Sementara tunggu lavamud kering, saya rehat2 sambil tengok movie...haish! tak sedar masa dah terlebih. sepatutnya guna 30 - 45 min tapi saya guna 1jam 5min. Suspen plak takut kulit rashes..cepat2 pergi sinki dan cuci guna air paip yang sejuk bukan air suam..fuh! nasib baik kulit ok takde merah2 malahan kulit saya nampak gebu dan cerah dari biasa..Masa untuk ukur plak..wow! lenganku dah kecil sikit saiznya (8mm)..Ini mesti kena guna lagi..

Keesokannya, saya yang teruja sangat ni, guna sekali lagi. Hmmm...hari ni takde perubahan lah. Ukuran masih sama sebelum dan selepas guna...Orang yang cepat patah semangat macam saya ni ambil keputusan untuk berhenti guna. Selepas 2 minggu saya dapat berita dari my own sister, pengguna lavamud (juga customer saya). My sis dah dapat kecil kan muka dia yang chubby..tudung syria dan instant shawl dia dah jadi longgar dan terpaksa guna pin...bukan tu je lengan dia yang sado macam saya, juga dah mengecil.. termasuk perut yang berlipat macam karipap dah kempis!!! jealous nyerrrrr..

Saya tanya bagaimana dia guna? My sis kata dia guna tiap2 hari dan dalam masa 1 minggu dah dapat hasil yang sangat best...Ini tak boleh jadi, saya mesti nak cantik menarik macam dia..saya pun nak muka runcing, lengan kecil dan perut kempis macam dia..So azam saya, mesti guna semula lavamud ni. Saya mesti bersabar dan tak kan lemah semangat...

Sehingga coretan ini, saya dah dapat hasilnya. Muka semakin runcing, lengan baju yang dulu tak muat nak masuk dah boleh masuk (nasib baik saya simpan lagi baju lengan sempit tu..he.he.he..p/s baju2 tu saya beli di poplook wholesale..badan suma ok tapi lengan kecik) dan yang best.. perut semakin kempis. Happy sangat2 dan rasa lebih yakin dengan penampilan baru...

So, kepada yang belum lagi menggunakan lavamud...saya sarankan cuba guna sekarang. Dengan keazaman dan keyakinan..pasti anda akan dapat lihat dan merasai hasilnya..

 Beli 1 kotak @ RM70.00 - 2 kotak @ RM120.00 & 5 kotak @ RM240

sms/whatsApp : 012 7580997

0 comments:

Post a Comment