Saturday, October 15, 2016

AKU DISOAL SIASAT GARA-GARA LEPTOS
Namaku Felinna Selama aku mengajar kat sekolah ni tiada siapa pun yg peduli produk apa yg aku pakai. Tapi semuanya berubah genap seminggu aku makan LEPTOS. Mula-mula hanya sorang dua cikgu-cikgu yg soal siasat aku produk apa yang aku makan.
.
Tapi dua minggu selepas aku tu makin ramai pulak yang soal siasat aku. Masing-masing bertanya produk apa yg aku makan
.
Mulanya aku senyum je. Tapi bila diorg sampai tahap merayu-rayu nak tau jugak akhirnya aku sharekan jugak. Diorg cakap muka aku makin runcing.Tak ada lagi pipi pau gebu.Badan pun makin langsing.Nampak cam 15 tahun lebih mude..�.
.
Aku pun kuarkan produk secret yg aku makan ni. Nah ni dia LEPTOS � .
.
Apa lagi bertalu-talulah soalan diorang pasal LEPTOS ni. So aku pun ceritalah serba sedikit kelebihan makan LEPTOS ni.
.
Habis je aku terangkan masing-masing terus hulur duit mintak aku belikan LEPTOS untuk diorang. Siap psiko aku tu cakap "Nak duit Kak Ina tolong belikan LEPTOS untuk kami ye. Tak baik tau Kak KURUS sorang-sorang. Nak KURUS biarlah ramai-ramai...hihi.� ".
.
Aku hanya ketawa mendengar telatah mereka. �
.
Sis nak tau apa bestnya makan LEPTOS? Jom Ina kongsikan kat sini ye �

http://bit.ly/2bwxrE3
Nak tengok testimoni LEPTOS klik link di bawah ya
http://bit.ly/2bM8idW
Tengok testimoni aje hati dah jeles terbakar.Jom cuba supaya lemak-lemak kita pulak terbakar.
Takkan nak tengok diorang je kurus, kita pun nak kurus jugak kan.
Takkan nak biar orang duk bagi komen "wah komain sihat ko sekarang yea".
Takkan nak stress bila nak beli baju takde saiz. Fesyen yang cun-cun semua saiz kecik je.
Jom kita sama-sama usaha untuk kurus.
Bukan selamanya perlu bergantung pada produk ni.
Once dah turun dengan jayanya, dah capai BMI normal, agak-agak dah bijak nak kawal pemakanan sendiri, boleh stop ambil produk ni.
Produk ni sekadar booster untuk tolong cepatkan proses penurunan berat badan.
Whatsapp saya 012 7580997
Whatsapp saya 012 7580997
Whatsapp saya 012 7580997
Nak jadi agen dropship pun boleh
Nak jadi agen dropship pun boleh
Nak jadi agen dropship pun boleh
#leptoscikgulangsing

0 comments:

Post a Comment